Jak kupować?

Zakupy w kilku krokach


Krótki przewodnik po zakupach w Minimundo:

1. Ze strony sklepu wybierasz produkt / produkty. Możesz je znaleźć chodząc po stronie lub ułatwić sobie poszukiwanie pożądanego towaru wybierając odpowiednie kategorie i podkategorie w sklepie. 

2. Wybierając produkty personalizowane zanim dołożysz dany produkt do koszyka, wpisz tekst jaki ma się pojawić na dekoracji 

3. W przypadku dłuższych tekstów (na menu i zaproszeniu) - cały tekst wpisz w okienko jakie pojawi się na tej samej stronie, na której będziesz uzupełniał swoje dane adresowe (okienko DODATKOWE INFORMACJE). Nie martw się jeżeli zapomnisz ich wpisać - zawsze możesz je podać w mailu do nas (kontakt@minmundo.pl)

4. Zakupy możesz robić jako zalogowany Klient lub jako gość - w tym drugim przypadku nie musisz zakładać konta w sklepie

5. Po włożeniu wszystkich produktów do koszyka, zostaniesz poproszony o wpisanie swoich danych adresowych i wybranie formy dostawy (paczkomat Inpost, Kurier Inpost lub wysyłka Pocztą Polską). Musisz opłacić zamówienie, gdyż trafi ono do realizacji po zaksięgowaniu Twojej wpłaty na koncie. Ponieważ dekoracje są personalizowane, czyli robione specjalnie na Twoje zamówienie, nie wysyłamy ich za pobraniem oraz nie zaczynamy pracy nad nimi zanim nie zostaną one opłacone.

6. Po otrzymaniu Twojej płatności od razu zaczynamy pracę nad dekoracjami dla Ciebie :). Zostawiamy sobie czas realizacji 5 dni, ale zazwyczaj staramy się je przygotować wcześniej. Nie zwlekaj z zakupem jeżeli data Twojego wymarzonego przyjęcia jest bliska - oszczędź sobie (i nam ;)) niepotrzebnych nerwów i ryzyka, że dekoracje nie przyjdą na czas.

Stany dostępności

Stany dostępności są u nas zawsze pełne ;) - natomiast potrzebujemy kilka dni na przygotowanie dekoracji specjalnie dla Ciebie. 

Natomiast co jest BARDZO WAŻNE!: Możliwość zwrotu czy wymiany nie dotyczy produktów personalizowanych oraz przygotowywanych specjalnie pod zamówienie klienta - czyli wszelkich dekoracji zawierających imię dziecka, jego wiek, imiona gości, informacje na menu czy zaproszeniach oraz wszystkie inne wybrane przez Klienta napisy na dekoracjach (czyli mowa o towarze wyprodukowanym według Twojej specyfikacji lub służącym zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb).

 

Sposoby płatności

Masz mozliwość dokonania płatności za pośrednictwem szybkiego przelewu online - płatności shoper. 


Możesz dokonać tradycyjnego przelewu na konto, na numer podany w zakładce kontakt oraz w stopce - w miejscu FORMY PŁATNOŚCI. 

 

Kody rabatowe

W wyjątkowych sytuacjach przewidujemy kody rabatowe, jednak ogólnie podane ceny są cenami końcowymi. Nie chcemy sztucznie zawyżać ceny by móc potem stosować obniżki. Kupując masz pewność, że jest to stała cena i innej raczej nie będzie. 

 

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Stan swoich zamówień oraz swoje dane możesz zobaczyć po zalogowaniu się na swoim koncie Klienta - tutaj. Jest to możliwe tylko dla Osób, które założyły u nas konto klienta. Dla zakupów zrobionych z pozycji bez zalogowania się (jako "gość") - nie ma takiej możliwości, i dane swojego zamówienia możesz odszukać w mailu, jaki został do Ciebie automatycznie wysłany zaraz po zrobieniu zamówienia. Lub napisać do nas na adres kontakt@minimundo.pl a prześlemy Ci wszystkie informacje o zamówieniu, jakich będziesz potrzebował

 

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań - zapraszamy do kontaktu.

No i życzymy udanych zakupów w naszym sklepie :)!

Ekipa Minimundo.pl

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl